Klachtenprocedure

arrow_down

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een door ons aan u geleverde betaalde service dan geldt de volgende klachtenprocedure:

1. Wij ontvangen uw klacht via het contactformulier.
2. In de regel zullen wij binnen vijf werkdagen met u contact opnemen en de klacht bespreken.
3. Op basis van de uitkomst van de bespreking van de klacht wordt een vervolgactie met u afgesproken.

Is naar uw mening mogelijk het auteursrecht geschonden? dan ontvangen wij graag van u een nadere aanduiding van de foto en het bewijs dat u in het bezit bent van het auteursrecht daarvan.

Met vriendelijke groet,
Het KavelHuis

Uw persoonlijke account waarop u alles kunt beheren.

Maak een persoonlijk account waarop u alles kunt beheren.

Account aanmaken

Vraag het wachtwoord van uw persoonlijke account op.

Wijzig uw persoonlijke wachtwoord

Let op: Na het wijzigen van uw wachtwoord wordt u verzocht opnieuw in te loggen op uw account.

Wachtwoord Wijzigen

Wijzig uw e-mailadres.

E-mailadres wijzigen

U wilt iets bestellen, daarvoor heeft u een account nodig, login op uw bestaande acount of maak er een aan.

Account aanmaken

Inloggen